Finans: Datarevolution

Stop idiotien: Verden har brug for en ny type data
Det er idioti at indsamle data og træffe beslutninger, der skal bringe virksomheder tættere på deres kunder, uden at kende til de erfaringer, medarbejderne allerede har med kunderne.

Skal din virksomhed også være mere datadrevet? Er I nået længere med jeres digitaliseringsplaner de seneste måneder end I havde forventet at nå på 3-5 år?

Og har I derfor kastet jer over det andet store spørgsmål i jeres 2024-strategi - nemlig: Hvordan bliver vi mere datadrevet?

Hvis ja, er det super vigtigt, at du læser denne klumme.

Der er nemlig et andet spørgsmål, I må og skal stille først!

P.s.: Hvis du ikke er den rette til at stille dette spørgsmål i din virksomhed, så håber jeg, at du vil dele klummen med dem, der er. På den måde er du også med til at stoppe idiotien.

Subscribe to Pia's Question Log

Don’t miss out on the latest issues. Sign up now to get access to the library of members-only issues.
jamie@example.com
Subscribe